Zlevněné jídlo kupuje každý druhý

Lidové noviny

Zlevněné jídlo kupuje každý druhý

PRAHA Chování českých spotřebitelů se v souvislosti s koronavirovou krizí neustále vyvíjí. Lidé nakupují jiné potraviny a hlavně – prahnou po slevách. „Zákazníci si víc všímají konkrétních akcí a zvýhodněných nabídek. Nejde pouze o slevy,“ řekla LN Zdeňka Svoboda Kuhnová, mluvčí online prodejce potravin Rohlík.cz.

Že jsou v posledních dnech zákazníci citlivější na cenu a vyhledávají produkty v akci, potvrdil také Penny Market nebo Globus. „Více zboží se teď prodává v akcích,“ potvrdila mluvčí firmy Lutfia Volfová. Podle ní to mohl částečně ovlivnit i konkurenční boj mezi řetězci.

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.

Zobrazit kompletní nabídku předplatného

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Hlavní výhody:

  • Vždy nejnižší cena
  • Dostupné ve všech zařízeních
  • Pohodlné čtení
Digitální vydání

Jedno vydání z archivu

18 Kč

za vydání dle výběru z archivu

Čtení hned teď *
Čtení na tabletech, PC a telefonech *
Chci jedno vydání z archivu
Nevíte si rady?