Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
PRAHA Chování českých spotřebitelů se v souvislosti s koronavirovou krizí neustále vyvíjí. Lidé nakupují jiné potraviny a hlavně – prahnou po slevách. „Zákazníci si víc všímají konkrétních akcí a zvýhodněných nabídek. Nejde pouze o slevy,“ řekla LN Zdeňka Svoboda Kuhnová, mluvčí online prodejce potravin Rohlík.cz.
Že jsou v posledních dnech zákazníci citlivější na cenu a vyhledávají produkty v akci, potvrdil také Penny Market nebo Globus. „Více zboží se teď prodává v akcích,“ potvrdila mluvčí firmy Lutfia Volfová. Podle ní to mohl částečně ovlivnit i konkurenční boj mezi řetězci.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Digitální vydání | ||
---|---|---|
Jedno vydání z archivu18 Kčza vydání dle výběru z archivu | ||
Čtení hned teď | * | |
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | |
Chci jedno vydání z archivu |