Alkohol jako cigarety: reklama s varováním

Lidové noviny

Alkohol jako cigarety: reklama s varováním

PRAHA „I muži mají své dny.“ „Život je hořký. Bohudík.“ To jsou známé reklamní slogany, které si většina Čechů snadno spojí s konkrétní značkou alkoholického nápoje. Jejich vliv ovšem brzy nejspíš opadne, protože lidé si začnou s reklamou na lihoviny spojovat všudypřítomné varování, že alkohol škodí zdraví.

Stejně jako u cigaret má totiž každá reklama na pivo a destiláty obsahovat výrazný text upozorňující na škodlivé účinky. Změnu plánuje ministerstvo zdravotnictví, které ji bude chtít prosadit do chystaného zákona o regulaci reklamy na alkohol.

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.

Zobrazit kompletní nabídku předplatného

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Hlavní výhody:

  • Vždy nejnižší cena
  • Dostupné ve všech zařízeních
  • Pohodlné čtení
Digitální vydání

Jedno vydání z archivu

18 Kč

za vydání dle výběru z archivu

Čtení hned teď *
Čtení na tabletech, PC a telefonech *
Chci jedno vydání z archivu
Nevíte si rady?