Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
PRAHA „I muži mají své dny.“ „Život je hořký. Bohudík.“ To jsou známé reklamní slogany, které si většina Čechů snadno spojí s konkrétní značkou alkoholického nápoje. Jejich vliv ovšem brzy nejspíš opadne, protože lidé si začnou s reklamou na lihoviny spojovat všudypřítomné varování, že alkohol škodí zdraví.
Stejně jako u cigaret má totiž každá reklama na pivo a destiláty obsahovat výrazný text upozorňující na škodlivé účinky. Změnu plánuje ministerstvo zdravotnictví, které ji bude chtít prosadit do chystaného zákona o regulaci reklamy na alkohol.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Digitální vydání | ||
---|---|---|
Jedno vydání z archivu18 Kčza vydání dle výběru z archivu | ||
Čtení hned teď | * | |
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | |
Chci jedno vydání z archivu |