Alkohol? Reklama jen s varováním

Lidové noviny

Alkohol? Reklama jen s varováním

Dokončení ze strany 1

S názorem, že přísnější regulace reklamy je zcela zbytečná, souhlasí i šéf Svazu vinařů Tibor Nyitray. „Restrikce nejsou potřeba. Jediné, co je potřeba, je vymáhat důsledně stávající zákony jako ten, že se mladistvým nemá nalévat,“ doplnil.

Už dnes totiž nesmí reklama nabádat k nestřídmému pití nebo záporně či ironicky hodnotit abstinenci. Zakázáno je také spojovat alkohol se společenským nebo sexuálním úspěchem, zdůrazňovat obsah alkoholu jako kladnou vlastnost nápoje nebo tvrdit, že alkohol v nápoji má léčebné, povzbuzující nebo uklidňující účinky nebo že je prostředkem řešení osobních problémů.

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.

Zobrazit kompletní nabídku předplatného

Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny

Hlavní výhody:

  • Vždy nejnižší cena
  • Dostupné ve všech zařízeních
  • Pohodlné čtení
Digitální vydání

Jedno vydání z archivu

18 Kč

za vydání dle výběru z archivu

Čtení hned teď *
Čtení na tabletech, PC a telefonech *
Chci jedno vydání z archivu
Nevíte si rady?