Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
Dokončení ze strany 1
S názorem, že přísnější regulace reklamy je zcela zbytečná, souhlasí i šéf Svazu vinařů Tibor Nyitray. „Restrikce nejsou potřeba. Jediné, co je potřeba, je vymáhat důsledně stávající zákony jako ten, že se mladistvým nemá nalévat,“ doplnil.
Už dnes totiž nesmí reklama nabádat k nestřídmému pití nebo záporně či ironicky hodnotit abstinenci. Zakázáno je také spojovat alkohol se společenským nebo sexuálním úspěchem, zdůrazňovat obsah alkoholu jako kladnou vlastnost nápoje nebo tvrdit, že alkohol v nápoji má léčebné, povzbuzující nebo uklidňující účinky nebo že je prostředkem řešení osobních problémů.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Digitální vydání | ||
---|---|---|
Jedno vydání z archivu18 Kčza vydání dle výběru z archivu | ||
Čtení hned teď | * | |
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | |
Chci jedno vydání z archivu |