Hlavní výhody:
- Vždy nejnižší cena
- Dostupné ve všech zařízeních
- Pohodlné čtení
PRAHA Turbulentní změny zažívá v důsledku pandemie český maloobchod. Podle realitně-poradenské společnosti CBRE se chystá až 42 procent v tuzemsku působících značek zmenšovat prodejní plochy či přímo redukovat počet poboček. Patří mezi ně i módní značka Esprit, která provozuje prodejny zejména ve velkých obchodních centrech. „Za prioritu letos považujeme vyselektovat ztrátové prodejny a napojit se na online prodej. Celkem jsme v roce 2020 ztratili na obratech okolo 120 milionů korun oproti roku 2019,“ řekla LN Petra Kheková, šéfka firmy Retail Fashion, pod niž Esprit spadá.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Pokud si ho chcete přečíst, můžete si zakoupit toto vydání (včetně příloh) v digitální podobě rychle přes SMS nebo si zakoupit digitální předplatné, aby vám už nic neuniklo. Prohlédněte si také naší nabídku tištěného předplatného nebo akční balíčky.
Tento článek vyšel v deníku Lidové noviny
Digitální vydání | ||
---|---|---|
Jedno vydání z archivu18 Kčza vydání dle výběru z archivu | ||
Čtení hned teď | * | |
Čtení na tabletech, PC a telefonech | * | |
Chci jedno vydání z archivu |